Lemondott a Golden Drum zsűrielnöke
2010-09-14
Lemondott a Golden Drum nagyzsűrijének elnökségéről Adrian Holmes, a Young & Rubicam regionális kreatívigazgatója, helyette az ügynökség globális kreatívvezetője, Tony Granger ugrik be.

Csak semmi vidám, mosolygós bankreklám

Granger szerint a jó kampány nem szükségképpen köthető egy speciális csatornához: „Bármi lehet jó kampány, egy pop up store, egy dokumentumfilm vagy egy dal is, minden, ami átüt és kapcsolatot teremt a fogyasztókkal” – fogalmazott.
Ne nekik, hanem velük
A globális kreatívigazgató úgy véli, hogy a jelenlegi a reklámipar legizgalmasabb időszaka mióta a televíziót feltalálták. „A fogyasztóknak kiselőadást tartó reklámszüneteknek vége. Most már ők irányítanak, tehát ne nekik reklámozz, hanem velük együtt” – mondta.
Granger szerint az interneten a vállalatok többé már nem tudják rejtegetni a szennyesüket, a fogyasztók pillanatok alatt hatalmas károkat tudnak okozni a cégek renoméjának.