hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lemondott a Golden Drum zsűrielnöke

Lemondott a Golden Drum nagyzsűrijének elnökségéről Adrian Holmes, a Young & Rubicam regionális kreatívigazgatója, helyette az ügynökség globális kreatívvezetője, Tony Granger ugrik be.

hirdetés

Adrian Holmes
A Golden Drum szervezői szűkszavú közleményben tudatták, hogy Tony Granger, a Young & Rubicam globális kreatívigazgatója veszi át a nagyzsűri elnöki pozícióját Adrian Holmes-tól, az ügynökség regionális kreatívvezetőjétől. A Kreatív Online kérdésére a szervezők annyit válaszoltak, hogy Holmes időközben elhagyja a Y&R-t, ezért kellett lemondania a zsűrielnöki teendőket. Holmes öt év után, saját döntésére hagyja ott az ügynökséget. Hogy milyen elveket követett volna Holmes zsűrielnökként, azt itt olvashatja el.

Csak semmi vidám, mosolygós bankreklám

Tony Granger
Az új zsűrielnök, Holmes egykori kreatív felettese, Tony Granger a következőképpen foglalta össze, hogy milyen reklámokat nem bír elviselni: „Csak semmi lombos fák között suhanó autó, és vidám mosolygós bankreklám”.

Granger szerint a jó kampány nem szükségképpen köthető egy speciális csatornához: „Bármi lehet jó kampány, egy pop up store, egy dokumentumfilm vagy egy dal is, minden, ami átüt és kapcsolatot teremt a fogyasztókkal” – fogalmazott.

Ne nekik, hanem velük
A globális kreatívigazgató úgy véli, hogy a jelenlegi a reklámipar legizgalmasabb időszaka mióta a televíziót feltalálták. „A fogyasztóknak kiselőadást tartó reklámszüneteknek vége. Most már ők irányítanak, tehát ne nekik reklámozz, hanem velük együtt” – mondta.

Granger szerint az interneten a vállalatok többé már nem tudják rejtegetni a szennyesüket, a fogyasztók pillanatok alatt hatalmas károkat tudnak okozni a cégek renoméjának.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés