hirdetés
hirdetés
hirdetés

Leváltják Gajdics Ottót a Magyar Idők éléről

A Magyar Nemzetként újrainduló lap élére egy sportújságíró-szerkesztő-kommunikátort neveztek ki. Gajdics marad a fideszes médiaholdingon belül, a Szabad Föld főszerkesztője lesz.

hirdetés

A hétvégén jelentette be a Magyar Idők, hogy feburár 6-tól, azaz Simicska Lajos és Orbán Viktor közti konfliktus kirobbanásának évfordulójától kezdve Magyar Nemzetként fog megjelenni a lap. "A névváltoztatás nem érinti a lap tartalmát" - szögezték le a közleményben.

Ennek ellenére a Magyar idők eddigi főszerkesztőjét, Gadics Ottót leváltják, és szerdától Ballai Attila lesz az új Magyar Nemzet főszerkesztője, erről az Azonnali értesült.

Ballai Attila eddig a Mediaworks Hungary Zrt. sportüzletág-igazgatójaként dolgozott, korábban a G-nap előtti Magyar Nemzet sportrovatának vezetője volt, azelőtt pedig a Népszava sportrovatát vezette. Mindkét helyről Liszkay Gábor hívására jött el. Ballai önéletrajzában az áll továbbá, hogy "az 1990-es évtizedben a Ferencvárosi Torna Club, 2000-től a Magyar Kézilabda Szövetség sajtófőnöke, az utóbbi másfél évben pedig kommunikációs igazgatója volt".

Liszkay a G-nap (2015. feburár 6.) előtt a Magyar Nemzet főszerkesztője volt, majd amikor onnan eljött a Simicska-Orbán konfliktust követően, a kormányerők által megszerzett Napi Gazdaság vezetője lett, amelyet Magyar Időkre neveztek át ugyanazon év őszén.

Gajdics Ottó 2016 novemberétől a Magyar Idők főszerkesztője. Előtte 2004-től 2010-ig a Hír TV műsorokért felelős vezérigazgatója, 2010-től a Lánchíd Rádió ügyvezető-főszerkesztője, 2015-től a Napi Gazdaság szerkesztője, 2016-tól Karc FM ügyvezető-főszerkesztője volt.

Gajdics a Magyar Idők közleménye szerint a fideszes médiaholding, a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (Kesma) portfólióján belül kap új fontos pozíciót. Az alapítvány éléről tegnap mondott le Varga István egy ellentmondásos és önkritikus nyilatkozat után.

UPDATE

Gajdics Ottó a Szabad Föld főszerkesztője leszA hozzávetőleg hatvanezer példányban értékesített hetilap szintén tavaly év végén került be a Mediaworks portfoliójáb, onnan pedig a Kesmához.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés