hirdetés
hirdetés
hirdetés

Levi's - egy hajléktalan reklámozza

A Levi Strauss & Co. a 100 dolláros Engineered Jeans nevű farmermárkáját egy hajléktalan reklámozza Ausztráliában.
hirdetés

Levi's - egy hajléktalan reklámozza

[2001.04.25. 16:39]

A Levi Strauss & Co. a 100 dolláros Engineered Jeans nevű farmermárkáját egy hajléktalan reklámozza Ausztráliában.

A televíziós reklámfilmre a társaság 1 millió dollárt költött, a hirdetést a Clemenger BBDO Melbourne készítette. Az ügynökség egyébként tavaly májusban nyerte el a Levi's tenderét Ausztráliában. Egy másik új brand, a Vintage Levi's Collection a XX. század különböző farmertrendjeinek megfelelő fazonokban kapható.

Az ausztrál piacon a társaság 3 évvel ezelőtt elbocsátotta munkásainak 60 százalékát a drasztikusan csökkenő eladások miatt. Ennek egyik oka, hogy a lakosság körében a farmer egyre kevésbé népszerű, ezenkívül a Levi's márkák helyett egyre többen választanak a konkurens cégek kínálatából. Peter Murphy, a társaság menedzsere elmondta: 2001 végére az eladások terén már enyhe növekedést vár a cég.
(Forrás: AdAdge Global)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés