hirdetés
hirdetés

Lobbi és kríziskommunikáció a második Pr Napon

2009-10-20
A tavaly debütáló Pr Nap sikerén felbuzdulva a Kreatív Csoport november 12-i dátummal idén is megrendezi a Kreatív Pr Napot. A konferencia idei előadásai a lobbizás és kríziskommunikáció témáit ölelik körül, különös tekintettel a válság jelentette kihívásokra. Ismét lesz Rapid Randi, és a konferencián debütál az első hazai pr-verseny, a PRizma is.

Kommunikációs szakembereket, vállalati és ügynökségi pr-eseket és újságírókat vár a november 12-én, immáron második alkalommal megrendezett Pr Napra a konferenciát szervező Kreatív Csoport. Miután Komlósi Péter, az Ipsos Zrt. vezérigazgató-helyettesének felvezetőjéből a résztvevők képet kapnak a magyar fogyasztók válságra tett reakcióiról nemzetközi összehasonlításban, az idei előadások elsősorban arra próbálnak majd választ adni, milyen kommunikációs pr-megoldásokkal és szemlélettel lehet a válság jelentette kihívásoknak megfelelni, hogyan tudja egy cég a bizalmat megtartani és erősíteni recesszió idején is, és hogyan képes a vállalatoknak ilyen helyzetben a jó európai lobbi segíteni. A kríziskommunikáció rejtelmeibe többek között Batiz András, a W. Wolf & Partners ügyvezetője vezeti be a résztvevőket „People buy people first” sejtelmes című előadásában.

A tavalyi, főként digitális pr-rel foglalkozó konferencia folytatásaként szó lesz a válságban felértékelődött online megoldásokról is. Pásztory Ádám, az Origo ügyfélkapcsolati menedzsere például az online targetálásról, Chris Dobson, az Mmd vezérigazgatója, aki Londonból érkezik a konferenciára, pedig a közösségi média kríziskommunikációban betöltött szerepének előretöréséről fog beszélni. Szintén Angliából érkezik a Pr Napra a világ legnagyobb független pr-ügynöksége, az Edelman vezetője, Mike Seymour, aki a bizalmatlanság ködében kialakuló tévképzeteket és negatív attitűdöket mutatja be a résztvevőknek és Jon Aarons, a Financial Dynamics ügyvezető igazgatója, aki nemzetközi kommunikációs megoldásokat ad a hírnév megvédésére.

Kiemelten foglalkozik a Pr Nap a lobbi és a public affairs válságban betöltött szerepével is. Az amerikai LaTorre Communications alapítója, David LaTorre a sikeres public affairs stratégia tervezésének titkait osztja meg a konferencia vendégeivel, a Carel du Marchie Sarvaas, a Hill & Knowlton belgiumi irodájának public affairsért felelős ügyvezető igazgatójának előadása pedig az európai uniós lobbizáshoz nyújthat majd segítséget.

A tavalyi Pr Napon bemutatkozó Rapid Randit, amelyen ügynökségek és ügyfelek személyesen ismerkedhetnek meg egymással, és találhatják meg a szakmailag legmegfelelőbb partnert, ezúttal kríziskommunikációs témában rendezik meg a szervezők. Az egésznapos rendezvény záróakkordjaként a Kreatív Csoport kihirdeti az első hazai pr-verseny, a Prizma eredményeit is.

hirdetés
hirdetés