hirdetés
hirdetés
hirdetés

lolliPOP - győzteseket hirdettek

Az In-Store marketing szaklap másodszor díjazta a legjobb BTL-megoldásokat az arany lolliPOP versenyen.
hirdetés
A versenyen a hazai trade marketing szereplők, BTL-ügynökségek, display és installáció-tervezők, és kivitelezők mérhették össze kreativitásukat a design, a technikai megoldások és az innovációk tekintetében. A pályázók öt kategóriában - tartós display, akciós display, integrált BTL-aktivitás, installáció és hostess bemutató - indulhattak 2005. október 1-e és 2006. október 1-e között megvalósult eszközökkel és promóciókkal.
A díjazottak között a versenyen több ügynökség neve szerepel. Installáció kategóriájában a legjobb designért járó díjat a Café Melange és Café PR közös pályázata nyerte el az Élő Duna kampányával, a Kossuth téren felállított akvárium kivitelezéséért. A kreatívokat a Café Creative készítette, a Café PR szervezte a kiegészítő programokat, a nyereményjátékot, a hivatalos megnyitót, valamint tartotta a kapcsolatot az iskolákkal és a sajtóval.
Az akciós display kategóriában a legjobb designért a Cre-Visionnek járt a díj egy Lipton display-ért, az integrált BTL-aktivitások kategóriában pedig a Hazay-Decker kapott elismerést a Campari - Red Fashion Tour-ért. Az integrált BTL-aktivitások kategóriában a HPS nyert a Pepsi Max Roadshow-val, és a munka közönség díjas is lett.

A II. arany lolliPOP verseny legjobbjai:

akciós display legjobb design     
Cre-Vision Reklám és Szolgáltató Kft. - Lipton display

akciós display legjobb technika     
Unilever Magyarország kft. - Rexona Tiniknek papír display

akciós display legjobb innováció     
Marin s Hungary Kft. - Ferrero instant vár display

akciós display közönségdíj     
Alfila Reklám és Grafika Kft. - Globus papírdisplayek


hosztesz promóció legjobb design     
UP Hungary Kft. - Lipton Red Szomjoltó csapat

hosztesz promóció legjobb innováció     
UP Hungary Kft. - Lipton Red Szomjoltó csapat

hosztesz promóció legjobb technika     
A.S.C. New Deal Kft. - Borsodi Bivaly promóció

hosztesz promóció közönségdíj     
Createam Promotion Kft. - Southern Comfort barstorming


installáció legjobb design     
Café Melange Kft. - Élő Duna kampány - Víz Világnap -

installáció legjobb technika     
Béflex Solutions Kft. - Vodafone 3G-fal

installáció legjobb innováció     
Béflex Solutions Kft. - Vodafone mobiltelefon-töltő display

installáció közönségdíj     
Activity Group Kft. - Fine Event Lounge


Integrált BTL-aktivitások legjobb design     
Hazay-Decker Marketing Kft. - Campari - Red Fashion Tour

Integrált BTL-aktivitások legjobb technika     
HPS Kft. - Pepsi Max Roadshow

Integrált BTL-aktivitások közönségdíj     
HPS Kft. - Pepsi Max Roadshow

Integrált BTL-aktivitások legjobb innováció     
HPS Kft. - Theodora - Nyerjen lendületet!


tartós display legjobb design     
Branaldi Kft. - Dinnye display

tartós display közönségdíj     
Branaldi Kft. - Dinnye display

tartós display legjobb technika     
Borsodi Sörgyár Zrt. - Borsodi interaktív display

tartós display legjobb innováció     
Brau Union Hungária Nyrt. - Edelweiss felszolgáló kit
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés