hirdetés
hirdetés

Lovagi tornával vág vissza a Tv2 a Brandfestivalnak?

2008-09-11
Múlt héten jelentette be a Tv2, hogy bojkottálja a Brandfestival konferenciát, közben kiderült a rendezvény napján, a rendezvény helyszínén, Visegrádon lovagi tornára hívják legfontosabb ügyfeleiket.

„Mélyen tisztelt atyánkfia” – ezzel a megszólítással kezdődik a Tv2 Brandcare médiaügynökségi dolgozóknak kiküldött meghívója, amelyben lovagi tornára hívják a őket Visegrádra. Néhány kilométerrel odébb, egy másik szállodában ekkor kezdődik a Brandfestival konferenciát záró ebéd. Vagyis röviddel az RTL-hez köthető R-Time tévés konferenciablokk után a rivális csatorna szórakozni hívja a médiaügynökségeket.

Mindez azért érdekes, mert ahogy arról korábban beszámoltunk, a Tv2 múlt héten közleményben értesítette a szaksajtót, arról, hogy munkatársaik nem vesznek részt a Brandfestivalon, mert inkorrektnek tartották az eseményre regisztrálókkal szemben, hogy a rendezvényt a szervezők olyan előadókkal is hirdették, akikkel nem volt megállapodásuk. Ennek hátterében az állt, hogy a Tv2 vezérigazgatója, Várdy Zoltán szerepelt a nyomtatott hirdetési anyagokon, pedig a vezető jelezte, hogy azon a napon nem ér rá.



Megkérdeztük a Tv2 szakmai kommunikációs vezetőjét arról, mi az oka annak, hogy a két program meglehetősen közel került egymáshoz. Grexa Liliána szerint összeesküvés-elmélet tipikus példája az egybeesés mögött szándékosságot feltételezni. „Hónapokkal ezelőtt kezdtük el szervezni a médiaügynökségeknek szóló szokásos rendezvényünket. Mivel az esemény koncepciójául a lovagi tornát választottuk, és ehhez korhű helyszínt szerettünk volna, ezért a szóba jöhető várak közül először Sümegre terveztük a rendezvényt. Mivel ez a helyszínbejárás során alkalmatlannak bizonyult, ekkor jött szóba Visegrád.” – mondta el Grexa Liliána, majd hozzátette, a két rendezvény teljesen más típusú és a célközönség is más.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés