hirdetés
hirdetés

Luxusautó-marketing, Kolorádó és rasszista reklámok a júniusi Kreatívban

2018-06-14

A címlapon Csete Manek Gábor, a Kolorádó/Toldi/Lärm motorja. Plusz Hipnózis-győztesek, New York, pólótörténelem és egy fizetős online portálos sikertörténet a szomszédból.

Csete Manek Gábor, a Kolorádó fesztivál, a Toldi és a Lärm klubok kitalálója, a Dobrumba étterem tulajdonosa szerepel a Kreatív csütörtökön megjelent júniusi számának címlapján. Nem csak az derül ki az interjúból, hogy miért jó fej Kocsis Máté és melyik 444-es újságíró szerzett tulajdonrészt a Kolorádóban, de Manek még az őszi nyitást tervező Új, Nagy Pesti Kulturális Helyről, Ahol Nem Csak Koncertek Lesznek, De Még Egy Csomó Minden is spoilerezett Puskár Krisztiánnak.

Ha már nyár meg fesztiválok, nem álltunk meg itt, hanem azt is elmeséljük, hogyan rázta gatyába az ex-pénzügyminiszter Oszkó Péter és felesége Oszkó-Jakab Natália a hagyományosan kicsit szétesett Művészetek Völgyét, és hogyan nem szövődött szerelem a Fishing on Orfű szervezői meg a Tipikus Magyar Szponzormárkák között.

Sas Istvántól Kaszás György szikár nekrológjával búcsúzunk. Elmeséljük, hogyan készült a Hipnózis-fődíjat nyert Vivicitta Race TV, és megmutatjuk az összes aranyat nyert munkát. Írunk arról is, rasszista-e, vagy épp ellenkezőleg, PC-túlérzékenységben szenved-e a nyugati reklámvilág, és beszélgettünk a Porter Novelli pr-hálózat globális ceójával arról, milyen munkákat nem szabad elvállalni.

Marketingfronton ezúttal a luxusautók hirdetéseiben mélyedtünk el, hogy megtudjuk, miért és hol érdemes olyan autókat hirdetni, amelyekből legfeljebb tucatnyit adnak el az országban – tanultunk belőle. Tanulni Adat és üzlet rovatunkból is lehet, ahol ezúttal azt mutatjuk meg, hogyan segíthet a rengeteg adat a kereskedelmen.

Bemutatjuk a szomszéd, pozsonyi Denník N történetét, ők egy szabad szemmel jól látható méretű közéleti szerkesztőség, akik sikeresen építettek fizetős portált, sőt, napilapot és havi magazint is kiadnak mellé, és az egészben nincs egy szál oligarcha sem. Őrület!

Nagyillés Amália, a Geometry kreatívja alaposan elmerült a New York-i Adobe 99U konferenciában, és azt találta, hogy létezik a világon értelmes konferencia. A lapban elmeséli, mivel nyűgözték le. Megmutatunk még egy londoni pólótörténeti tárlatot és ezen keresztül a t-shirt diadalmenetének fázisait, beszélgetünk az ex-kreatívos Bátorfy Attila adatújságíróval, kutatóval, Birta Tiborral, a Café Frei termék- és márkamenedzserével és Bakos Gergővel, a fiatal filmes helyszínguruval.

Készítettünk egy friss körképet arról, hogyan állnak a magyar csatornák HD-adással, és azt is elmondjuk, hogy ez miért számítana még a két darab krumplival forgatott 1987-es Szomszédok-epizódok esetében is, meg mennyi pénz lenne megoldani. És még Fork Imre art director király urban design munkáit is megmutatjuk. Elég menő szám, vigyétek magatokkal, ha elutaztok!


Hogyan juthatsz Kreatívhoz? Hát az újságosoknál!

A magazin gyönyörű, vaskos, 1290 forint, és ezekben a Relay és Inmedio üzletekben biztosan megtalálod:

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

Ha inkább online rendelnéd meg a példányodat vagy szétnéznél az előfizetési csomagok között, akkor erre tovább!

Pál Zsombor
főszerkesztő

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés