hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Grand Prix Portorozsban

Záporoztak a magyar díjak a Golden Drum zárógáláján: Spielmann Gábor ellentmondásos Scrabble-hirdetése nagydíjat nyert, az Ogilvy Budapest még két ezüstöt szerzett az ő révén. Díjat kapott a Pioneer Productions filmje és hirdetőként a magyar Mattel is.

hirdetés

Szinte minden shortlistre jutott magyar munka díjjal tért haza a portorozsi Golden Drum reklámfesztivál péntek esti zárógálájáról. Az Ogilvy Budapest három díjat is gyűjtött - ezeket még a két hónapja távozott volt kreatívigazgató, Spielmann Gábor készítette, és Bartek Rams mostani vezető kreatívigazgató vehette át.

A munkák révén a magyar Ogilvy a hatodik helyen zárt az ügynökségek versenyében (a fesztiválhonlap ötödik helyezést ír, de a negyedik helyen holtverseny van, azaz öt ügynökség előzi meg az Ogilvyt).

Ellentmondásos Grand Prix
A Scrabble-nek készített munka egyenesen Grand Prix-t ért az outdoor kategóriában, amire nem volt példa az utóbbi években. A plakát annyiban azonban ellentmondásos, hogy fesztiválokon gyakrabban lehetett találkozni vele, mint valós médiafelületeken, így miután júniusban Cannes-ban shortlistre jutott, a Kreatív akkori fesztiválblogján és az Addict reklámblogon is vita indult be arról, valós vagy fesztiválra készült alkotás-e. Szintén foglalkozott az ominózus Ogilvy-s reklámokkal a Kreatív magazin kamureklámokról szóló cikke.


A portorozsi nagyzsűri vezetője, a Publicis New York kreatívigazgatója, Bob Moore ugyanakkor a fesztivál előtt egy körkérdésre azt válaszolta - majd ezt megerősítette a Kreatív tudósítójának -, hogy a legfontosabbnak a scamek kiszűrését tartja, ezért minden gyanús munkának utánanéznek a díjazás előtt.


Még ezüstök az Ogilvynek
Spielmann további ezüstöket is gyűjtött az Ogilvynek: egyet ugyancsak az outdoor kategóriában a Matchbox-plakátsorozattal, egy másikat pedig a tévészpotok között a BuSho rövidfilm-fesztiválnak készült alábbi videóval.



A Matchbox- és a Scrabble-plakát révén a megbízót, a magyar Mattelt választották az év hirdetőjének is a "Szabadidő, szórakozás, kultúra és oktatás" kategóriában.

Monarchia-együttműködés: ezüst a Pioneernek is
A Pioneer Productions filmgyártócég révén még egy magyar vonatkozású ezüstöt is átadtak: a horvát T-Mobile-nak készült kedves és látványos szpotot a magyar produkciósok készítették a Publicis Austria ügynökséggel együtt. A szpotot itt nézheti meg.

A pénteki shortlisten szerepelt még a Proud magyar MTV-kampánya is, amelyet sajnos azonban nem díjaztak. Ezúttal nem jutott díj a korábbi kategóriákban taroló lengyel munkának, a SpecTab másnaposság elleni szernek készült kamuszobros kampánynak sem, de az Onovalov-emlékmű már eléggé szétnyerte magát ahhoz, hogy a készítő varsói Change Integrated zárhasson az év ügynökségeként.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés