hirdetés
hirdetés

Magyar kaják, magyar kampány a McDonald’snál

2008-10-29
Lángost, bundáskenyeret, paprikás és tormás burgereket kínál keddtől a McDonald’s, a gyorsétteremlánc történetének első magyar menüjét tévészpotok és online kampány hirdetik.

Bundáskenyér, aranygaluska, fasírtgolyók, kislángos, paprikás csirke- és tormás sertésszendvics is szerepel keddtől a magyar McDonald’s éttermek étlapján – igaz, csak hat hétig, a magyar ételek ugyanis alkalmi ajánlatnak számítanak, ahogy korábban például az olaszos vagy görög beütésű ételek is.

„Rengetegszer kaptunk olyan megkeresést, hogy miért nem árulunk magyarosabb ízeket is. Úgy gondoltuk, most jött el az idő – Magyarországon idén 20 éves a McDonald’s, ehhez kapcsolódik ez az ajánlat is” – mondta a Kreatív Online-nak Hiller Katalin, a gyorsétteremlánc marketingmenedzsere.

A hungaromenü bevezetését fél éves szervezés előzte meg. Ha valamelyik termék különösen nagy sikert aratna – mondjuk a reggelire kapható bundáskenyér –, az lehet, hogy ezek után az állandó kínálatba is bekerül. Arra vonatkozó tervekről viszont egyelőre nincs hír, hogy a magyar menü más országok éttermeiben is bemutatkozzon.

Tévé- és online kampány: magyarok a Holdon
Az ajánlatot szerdától tévé és online kampány hirdeti, amelyen a McDonald’s állandó ügynöksége, a DDB dolgozott. „Ritkán forgatunk Magyarországon, az adaptáció a jellemző, de ezúttal külön szpotot készítettünk itthon” – mondta Hiller Katalin a Kreatív Online-nak.


A két változatban elkészült reklámfilm az „Egy kis hazai, ahol a legkevésbé várnád” fősorra és alapgondolatra épül, és többek között azt mutatja be, ahogy Kovács nevű focista áll a brazil fociválogatott sorfalában, vagy az amerikaiak magyar zászlót találnak a Holdon landolás közben.

Pál Zsombor

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés