hirdetés
hirdetés

Magyar sikerek a WPP regionális versenyén

2010-09-10

A Grey egy, az Ogilvy három ezüstöt hozott haza a WPP csoport regionális reklámügynökségeinek szóló Piran Idea Festivalról. 

A WPP globális ügynökségi hálózat idén először rendezte meg a WPP Piran Idea Festivalt, amin a hálózat közép-kelet-európai irodái nevezhettek.

Magyarországot a Grey, az Ogilvy, a Young & Rubicam és a JWT képviselte. Az Ogilvy 9, a Y&R kettő a Grey pedig egy munkával jutott be a 67 shortlistes alkotás közé, amik közül végül az Ogilvy három, a Grey pedig egy ezüstöt kapott. Az Ogilvy a korábban a PIAF-on és a Golden Hammeren is díjazott Hot Wheels-szel nyert ezüstöt a Press, Outdoor és Crafts kategóriákban, míg a Grey az Unicefnek készített hógömbbel a DM kategóriában.

Grey: Unicef Dirt Globe
 

Ogilvy: Mattel Hot Wheels Police Ticket

Ogilvy: Mattel Hot Wheels Wanted

A fesztiválon az Ogilvy-hálózat volt a legsikeresebb, ők 43 shortlistes helyből 17 díjat nyertek a kiosztott 22-ből. Az év ügynöksége az Ogilvy ukrajnai irodája lett kilenc shortlistes hellyel, három arannyal és két bronzzal. Az ukrán és a magyar irodának is Martin Alles az ügyvezetője.

A Grey Budapest volt az egyetlen ügynökség a Grey-hálózatból, amelyik díjat nyert.

A New Europe-New Creativity névre keresztelt idei versenyre 21 országból 57 ügynökség jelentkezett. Tizenkét kategóriában összesen 514 nevezést adtak be.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés