hirdetés
hirdetés

Előbb legyen egy jó NCIS-ünk, utána jöhet a Hatalmas kis hazugságok

Természetes evolúció része, hogy jelenleg a falusi vígjátékok tarolnak a nézettségi versenyben a gyártó cégek szerint. A magyar néző a humort keresi, de idővel a komolyabb témák is megjelenhetnek a csatornákon. Ehhez szükség lenne egy megközelíthető és bátor köztévére is, és az sem ártana, ha a magyar fikció visszanyerné a nézők bizalmát, miközben íróból, rendezőből is többre lenne szükség. Jön a sorozatok aranykora itthon is, vagy túl kicsi ország vagyunk az áttöréshez?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!