hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Telekom - új ügynökség dolgozhat a márkaváltó kampányon

A Kreatív Online információi szerint a Magyar Telekom lakossági üzletága meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét. Feltételezhető, hogy az új partner dolgozhat majd a szeptemberi márkaösszevonásos kampányon is. Az érintett felek nem nyilatkoznak.
hirdetés

Információink szerint a McCann Erickson nyerte meg a Magyar Telekom (MT) lakossági üzletágához tartozó reklámtendert. A nyertes ügynökség első feladata egy jelentős átmárkázó kampány lehet, ugyanis - ahogy a Figyelő egy hónappal ezelőtt megírta, a Magyar Telekom ősztől márkastruktúra-egységesítésbe kezd, melynek jegyében a társaság T-Com, T-Online és T-Kábel divízióit T-Home név alatt vonja össze. Értesüléseink szerint a nem kis kommunikációs feladat elindítása előtt a MT meghívásos tendert írt ki, amire a nyertes McCann Erickson és néhány másik kiválasztott ügynökségen kívül a MT márkákon eddig dolgozó ügynökségeket (Lowe GGK, Saatchi & Saatchi, Team, Akció NXS) meghívta. 

A KO megkereste a McCann Ericksont, Záprel Zsolt ügyvezető igazgató azonban sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánta értesüléseinket. A Lowe GGK szintén elzárkózott a nyilatkozattól, a Magyar Telekom pedig többszöri megkeresés után sem reagált.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés