hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar ügynökség nyert díjat Prágában

Első ízben rendezték meg azt a cseh reklámfesztivált, ahol díjat nyert munkájával egy magyar ügynökség. Az ezüst minősítést out-of-home kategóriában kapta a cég.
hirdetés

Díjazták az első ízben megrendezett PIAF (Prague International Advertising Festival) reklámfesztiválon az Ogilvyt. Az ügynökség által a Mattelnek készített anyag out-of-home kategóriában ezüst minősítést kapott. A Hot Wheels játékautókhoz készült kreatívanyag ötletadója és art directora Kismarty-Lechner Balázs volt.

Az Ogilvyhez kapcsolódó másik hír, hogy Benesch Ferencet, a cég kreatívigazgatóját meghívták két nemzetközi reklámfesztivál zsűrijébe. Így részt vehetett az éppen most zajló Kiev International Advertising Festival május 25-i zsűrizésében, valamint a litván ADrenalinas Advertising Festival pályázatainak elbírálásában is közreműködött a szakember.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés