hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarok is indulnak az Eurobest Youngon

Kun Judit és Deme Dániel Cannes-ban már bevált párosa indul az Eurobest Young Creative-on, és szintén megméreti magát Kazinczy Eszter, ezúttal új alkotótárssal, Nagy Gergővel. 

hirdetés

Az Eurobest fiatal kreatívoknak meghirdetett integrált versenyén magyar kreatívokért izgulhatunk: a hamburgi megmérettetésen információnk szerint két pár vesz részt, négyük közül hárman idén már Cannes-t is megjárták.

Kun Judit a Laboratory Ideas-tól és Deme Dániel, a Kirowskiból alkotják az egyik jól bevált csapatot: ők júniusban a Cannes Young Lionson cyber kategóriában bronzot nyertek. Egy másik kategóriában, a printek között – mint a magyarországi forduló nyertese - versenyzett a grey-es Kazinczy Eszter és az ogilvy-s Galácz Karolina, helyezést azonban nem értek el. Kazinczy Eszter most munkatársával, Nagy Gergővel vág neki a hamburgi Eurobestnek.

Kazinczy Eszter még a nyáron vette fel a kapcsolatot az Eurobest Young Creatives szervezőivel, hogy milyen feltétellel vehetne részt a versenyen. A válasz alapján csak az országos előválogató nyerteseként indulhatott volna el, de Magyarországon nem szerveznek helyi fordulót, meghívták őt versenyzőnek.

A Young Creatives-on indulók helyben kapnak egy briefet és 48 óra áll rendelkezésükre, hogy kidolgozzanak egy legalább három különböző média használatával készülő integrált kampányt. A csapatok a hamburgi Miami Ad School-ban versenyeznek december 6-8 között, az eredményhirdetés az utolsó napon lesz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés