hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarországon tart előadást a Burger King nemzetközi marketingvezetője

Mellette még jó néhány nemzetközileg elismert szakember lép majd fel a Brand Festivalon.

hirdetés

Összeállt a Brand Festival idei programja, amire november 20-21-én a Budapest Music Centerben kerül sor. A rendezvényen több mint száz előadó lép majd színpadra, köztük a Burger King nemzetközi marketingvezetője, Marcelo Pascoa, akinek a nevéhez többek között a „Whopper Detour” kampány is köthető, ami idén két Grand Prix-t és egy Titanium Grand Prix-t gyűjtött be Cannes-ban. (Pascoa sajnos nekünk ott csalódást okozott az előadásával, reméljük, a Brand fesztiválos fellépése jobb lesz.)

Mellette egy másik, Cannes-ban szintén többszörösen díjazott kampány stratégája, Martin Weigel, is beszél majd. Weigel a W+K amszterdami reklámalakulatának a munkatársa, innen származik a Nike Dream Crazy című kampánya is, aminek az arca Colin Kaepernick amerikai focista volt.

Rajtuk kívül előad még a Indy Saha, a Mckinsey & Company, experience design szakértője, Lexi Jarman, a Financial Times tartalomigazgatója, Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája és az R/GA London ügynökség képviseletében Iain Preston is. És persze még sokan mások, akikről a részletes programból tájékozódhatsz ITT.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés