Magyarországon tart előadást a Burger King nemzetközi marketingvezetője
Mellette még jó néhány nemzetközileg elismert szakember lép majd fel a Brand Festivalon.
Összeállt a Brand Festival idei programja, amire november 20-21-én a Budapest Music Centerben kerül sor. A rendezvényen több mint száz előadó lép majd színpadra, köztük a Burger King nemzetközi marketingvezetője, Marcelo Pascoa, akinek a nevéhez többek között a „Whopper Detour” kampány is köthető, ami idén két Grand Prix-t és egy Titanium Grand Prix-t gyűjtött be Cannes-ban. (Pascoa sajnos nekünk ott csalódást okozott az előadásával, reméljük, a Brand fesztiválos fellépése jobb lesz.)

Mellette egy másik, Cannes-ban szintén többszörösen díjazott kampány stratégája, Martin Weigel, is beszél majd. Weigel a W+K amszterdami reklámalakulatának a munkatársa, innen származik a Nike Dream Crazy című kampánya is, aminek az arca Colin Kaepernick amerikai focista volt.
Rajtuk kívül előad még a Indy Saha, a Mckinsey & Company, experience design szakértője, Lexi Jarman, a Financial Times tartalomigazgatója, Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája és az R/GA London ügynökség képviseletében Iain Preston is. És persze még sokan mások, akikről a részletes programból tájékozódhatsz ITT.