hirdetés
hirdetés
hirdetés

Majtényi racionális döntésnek nevezte a Viasat elköltözését

A Viasat racionális döntést hozott, amikor brit joghatóság alá helyezte magát – nyilatkozta az MTI-nek Majtényi László, az ORTT-elnöke.
hirdetés

A Viasat székhelyváltását racionális döntésnek tartja Majtényi László, az Országos Rádió és Televízió Testület  (ORTT) elnöke. Ha a Viasat marad, akkor közszolgálati tartalmat kellett volna készítenie, ennek elmaradásárt pedig az ORTT folyamatosan bírságolta volna a csatornát.

Majtényi hozzátette, hogy a kereskedelmi csatorna távozásával kieső műsorszolgáltatási díj „nem nagyon súlyos tétel” a médiahatóság büdzséjében. Majtényi megerősítette az MTI-nek, hogy kedden találkozott Kocsis Attilával, a Viasat Hungária vezárigazgatójával, de a beszélgetés részleteiről nem kívánt nyilatkozni.

A Viasat pénteken jelentette be, hogy a tulajdonos Modern Times Group (MTG) döntése alapján április végétől kilép a magyar joghatóság alól és a továbbiakban a brit médiahatóság licenszével tovább a televízió. A döntést költséghatékonysági és szervezeti szempontokkal indokolják. A TV6 több mint egy éve ugyancsak OFCOM engedély alapján sugároz Magyarországra.

Pénteken médiahatósági források azt közölték az MTI-vel,  hogy a televíziónak sem műsorszolgáltatási díj-, sem kötbértartozása nincs. Az MTI közleményében az áll, hogy egy, a kérésükre kedden, az ORTT sajtóosztálya által készített összegzés szerint kétmillió forintnyi e hónapban kiszabott bírság mellett körülbelül 28 millió forintnyi peresített követelése van a médiahatóságnak a műsorszolgáltatóval szemben. Ezt a Kreatív Online megkeresésére a Viasat nem kívánta kommentálni.

(forrás: Kreatív Online, MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés