hirdetés
hirdetés

MAKSZ - a közterületi reklámozásról

2008-02-28
A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a közterületi reklámokkal kapcsolatban azt kéri a tagügynökségektől, hogy csak olyan felületeket vegyenek igénybe, amelyeknek a tulajdonosa jól azonosítható. A szövetség szerint ellenkező esetben előfordulhat, hogy olyan táblán jelennek meg a hirdetések, amelyek nem felelnek meg a követelményeknek, ezáltal rombolják a szakma hírnevét.
A MAKSZ szerint az elmúlt években többször előfordult, hogy olyan felületek jelentek meg a közterületen, amelyek sem minőségében, sem pedig elhelyezkedésében és azok gondozásában nem feleltek meg a gazdasági követelményeknek, sőt számos tábla több alkalommal bontásra került. Ez azonban a mind a megbízóra, mind pedig a kampányban közreműködő ügynökségre nézve káros, összességében pedig a szakma egészének hírnevét rombolja.

A MAKSZ ezért egy ajánlást fogalmazott meg, miszerint a tagügynökségek kérjenek nyilatkozatot a közterületi hirdetések megvalósításában résztvevő szereplőktől, hogy  kampányaikhoz csak azonosított táblákat használnak. Ez azt jelenti, hogy a kampányban csak olyan felületeken jelenhetnek meg a reklámok, amelyeken jól látható a tábla tulajdonosának a neve.

A szövetséghez kapcsolódó hír, hogy a We Love Kreatív csatlakozott a BTL-tagozathoz, ezzel a szekcióban 13 ügynökség szerepel. A 2002-ben bejegyzett We Love Kreatív rendezvényszervezés, promóciók, valamint egyéb BTL tevékenységek lebonyolításával nyújt integrált szolgáltatásokat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés