hirdetés
hirdetés
hirdetés

MAKSZ - új tag csatlakozott

Új tagügynökséggel gyarapodott a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ). Az Omnicom-csoporthoz tartozó PHD a MAKSZ médiaszekcióját erősíti.
hirdetés
Májusban bővült a MAKSZ médiaszekciója, a szövetséghez a PHD Magyarország csatlakozott. A médiaügynökség közel egy éve alakult, tulajdonosa pedig az OmnicomMediaGroup (OMG), amelynek egy másik ügynöksége, az OMD Hungary is a MAKSZ tagja.

A PHD-nek jelenleg nyolcfős csapata van, ügyfelei közé tartozik például az Unilever, a SaGa Foods és a Globus.

A PHD csatlakozásával tovább bővült a MAKSZ médiaszekciója, amely eddig is a piaci médiaköltések 70-80 százalékát kezelte.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés