hirdetés
hirdetés
hirdetés

MaKSZ – három új tag

Három új taggal bővült a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MaKSZ) a közelemúltban.
hirdetés
A szövetség reklámügynökségi szekciójához csatlakozott az Atlantic Star. A reklámcég, amely 1998 óta működik a magyar piacon, a Samsung-nak dolgozott eddig, és az ügynökség nyerte el márciusban a Belügyminisztérium választásokra buzdító reklámkampányának elkészítésére vonatkozó megbízást is.

A LOWE GGK csoporthoz tartozó GGK Direct is úgy határozott, hogy a MaKSZ BTL szekciójának keretein belül folytatja működését, a Special Event rendezvényszervező cég pedig mint tagjelölt csatlakozott a szekcióhoz. A Special Event 2002. júliusától válik a szövetség teljes jogú tagjává, a MaKSZ Alapszabálya szerint ugyanis csak minimum egy éve piacon működő cég lehet a szervezet tagja – mondta el Egri Gábor, a MaKSZ főtitkára.

A 2001. novemberi átalakulást követően az BTL és PR szekciót is magában foglaló Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségéhez a nyitást követően 8 BTL-ügynökség és 10 pr-ügynökség csatlakozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés