hirdetés
hirdetés
hirdetés

MaKSZ-bál

Március elsején hetedik alkalommal bálozott együtt a reklámszakma.
hirdetés
A Hotel Marriottban egy teljes tenger alatti világban mulattak a MaKSZ Reklámbál vendégei: az érkezőket sellők fogadták a regisztrációnál és terelték tovább a bálterem felé, a falakon színpompás halak úszkáltak, a vendégek feje felett hullámzott a vízfelszín és mókás tengeri élőlények rótták táncukat.

A vacsora alatt halpókert játszhattak a vendégek, a színpadon pedig látványos show-műsor vette kezdetét, ahol fellépett a Cool Miners és Fábry Sándor is.

Bognár Tamás, a PanMedia ügyvezető igazgatója, Megyer Örs, az Önszabályozó Reklám Testület elnöke, Niederfiringer Ágnes ügyvéd és Kállai István, a MaKSZ tanácsnoka

(balról) Kárpáti András, a Multireklám ügyfélkapcsolati igazgatója, Antal Tamás, a Multivision ügyvezetője, Károlyi László, a Multireklám fejlesztési igazgatója és Haris László, a Multireklám értékesítési igazgatója

(balról) Rátky György a Rátky és Társai ügyvezető igazgatója, Marenth Péter, a Pricomm ügyvezető igazgatója, S. Takács Zsuzsanna, a Rátky és Társai ügyvezető igazgatója és Szeles Péter

Pető János, a Magyar Lapkiadók Egyesületének főtitkára és Sági Zoltán, a Magyar Pr Szövetség elnöke partnereikkel

 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés