hirdetés
hirdetés
hirdetés

Málnányi agy

Vadmálna blog

Újra bevezetik a Vadmálna üdítőitalt. Amellett, hogy ezt nagy reklámkampány és a barátaival az utcán sétáló Vadmálna Boy kíséri, széles online akciót is csaptak a termék körül. Elindult például egy blog, amelyet Vadmálna Boy ír. A blog az internetes megjelenés alapja, és egyben támogató eszköze a nem internetes megjelenéseknek is.
hirdetés

A Kreatív kérdései
  1. Őszinte-e a hirdetés? 
  2. Kifogásolható-e a hirdetés morális vagy etikai szempontból?
  3. Különlegesen szellemes megközelítése-e egy üzleti vagy kommunikációs problémának?
  4. Javítja vagy szennyezi-e a hirdetés az általános reklámkörnyezetet?
  5. Jó vagy rossz a kivitelezés?
  6. Úttörő-e a hirdetés? Hatással lesz-e a megközelítés a reklámozásra a jövőben?
  7. Eléri-e a reklám, hogy a fogyasztónak nagyobb kedve legyen a hirdetővel üzletelni?

1. A készítők nem őszinték önmagukhoz, mert úgy képzelem, azzal veregetik meg egymás vállát, hogy végre csináltak valami egyedülállót a magyar piacon. Azt viszont már talán maguknak sem vallják be, hogy a nagy ötletük, ami külföldön már nem újdonság, gagyi lett.

2. Ártalmatlan csacskaság.

3. Én igazán örülök, hogy valaki előállt végre egy reklámbloggal, de annak nem, hogy ezt ilyen buta szöveggel tette. A blognak ugyanis az a lényege, hogy nem csak egyszer nézi meg az ember, hanem másnap is visszamegy rá, mert érdekli, hogy aznap éppen mit írt a szerző. De ez itt kit érdekel? „Hosszú és élményekben dúskálkodó hétvégénk volt a barátaimmal. Szombaton sétáltunk egy hatalmasat, elmentünk

a várba, megnéztük a Halászbástyát és még egy csomó látnivalót. Aztán este ismét buliztunk, és többek között hódoltam egyik kedvenc ügyességi játékomnak, a flippernek is. Tudom, kicsit régimódi meg analóg, de pont ez benne a buli, pont ez az, amit nagyon szeretek. Vasárnap is élveztük a tavaszt, és a vásárolgatás mellett elmentünk a csodás Margit szigetre (sic!) is.”

4. Szennyezi, mert bugyuta.

5. Rémes a szöveg.

6. Jó lenne, ha még többen kapnának kedvet hozzá, hogy új online hirdetési megoldásokat próbáljanak ki. Nem biztos, hogy ettől fognak.

7. Nem én vagyok a célcsoport – remélem –, de ilyen ostobasággal szerintem 14 évesen se lehetett volna befűzni. Tiszta ciki.

Én érzem az igyekezetet, hátha ez a bevezetés jobban sikerül, mint az előző. Ennél jóval több odaadást kérnék. Érdemjegye: 2 (elégséges)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés