hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mammut - frissült arculattal

Márciustól frissült arculattal jelentkezik a Mammut Bevásárló- és Szórakoztató Központ. Az üzletközpont kreatívügynöksége legutóbb 2005-ben dolgozott arculati feladatokon, az új megjelenés a korábbinak a letisztultabb változata.
hirdetés
Az új arculatot, csakúgy mint három évvel ezelőtt az akkor Direct Design-ként ismert Red Works Stúdió alakította ki – tudta meg a Kreatív Online.

„A korábbi arculatot még 2005-ben alakítottuk ki, akkor elsődleges szempontunk az volt, hogy figyelemfelkeltőek legyünk” – mondta el Szőke Tamás, a bevásárlóközpont marketingigazgatója. A szakember hozzátette, az idei frissítést a vásárlók körében végzett tavalyi kutatás előzte meg. Ennek nyomán az új külső nem változik lényegesen, hanem az eddig használt elemeket fejlesztették tovább. Például az offline megjelenések alkalmával használt fejléc, benne a website elérhetőség megmarad, ugyanakkor a Mammut új arculata letisztultabb formában jelentkezik.

Az arculatváltást nem kíséri kampány, viszont a Mammut tavaszi megjelenései már az új külsővel készülnek.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés