hirdetés
hirdetés

Már fizikusuk is van

2015-02-27

Szépen lassan a legnagyobb online ügynökségből az egyik legnagyobb full service ügynökséggé vált az Isobar Budapest, amely tavaly jelentőset nőtt. Ennek köszönhetően átalakította a szervezeti struktúráját és megújította az irodáját is. 

Isobar Budapest

Díjnyertes kampányok 2014-ben
Bunge Zrt. (Vénusz): Ne egyél egyedül – Libikóka asztal
Telekom: #Cashtag 
Tesco: Tesco a kezedben 
Telekom: Walk into a book Txtr e-könyváruház
Telekom: Trafó: Kultcandy
Telekom: Insta cityguide
Telekom: Színezd kia telet
Telekom: Fesztivál az üzletekben
Telekom: Ugord át a sort

Legfontosabb ügyfelek
Magyar Telekom, Bunge Zrt., Deutsche Telekom, Nivea

Alapítás éve
1996

Cégvezető
Kötcsei Csaba

Kreatívigazgató(k)
Tompa Balázs, Jedlicska Márton

Értékesítés nettó árbevétele (2014 előzetes)
2,12 milliárd forint

Adózott eredmény (2014 előzetes)
36 millió forint

Munkatársak létszáma
124 fő 


Balról jobbra: Kötcsei Csaba cégvezető, Tompa Balázs és Jedlicska Márton kreatívigazgatók (Fotó: Szombat Éva/Kreatív)

Az Isobar Budapest az elmúlt három évben stabilan az M-lista élmezőnyében szerepel (2013: 2., 2012: 6.), és bár 2014-ben a kissé szerényebb nevezéseknek köszönhetően nem volt hatalmasat szakító kampányuk (igaz, az Epica-bronz elég jól hangzik), az apránként összeszedett pontokkal mégis odaértek a harmadik helyre. Az ügynökség tavalyi éve azonban nem a díjhalmozás bűvöletében telt.

„Struktúraváltást és szervezeti átalakítást hajtottunk végre, a cég jelentősen bővült és több új divíziót is létrehoztunk” – mondta Kötcsei Csaba, aki három év után tért vissza januárban az Isobar Budapesthez cégvezetőként. Az átalakítás célja és lényege, hogy az ügyfeleknek teljes körű szolgáltatást tudjanak nyújtani, egy-egy igényükre a legjobb megoldást házon belül hozzák. Ilyen új, kifejezetten erre a célra létrehozott divízió volt tavaly a szerviz dizájn, amely akár az ügyfélszolgálatok, termékek jobbá tételére kínál megoldásokat a fogyasztók szempontjából.

„Idén végre átkattant az ügyfeleknél, hogy mi már nem csak digitális ügynökség vagyunk” – tette hozzá Jedlicska Márton, és ezzel arra utalt, hogy egyre több olyan tenderre hívják meg őket, amelyen kifejezetten full service ügynökségeket keresnek. Jedlicska vezetésével átalakult a kreatívrészleg  is, a koncept csapat foglalkozik a hagyományos copywriter–art directori feladatokkal, a craft-csapat pedig dizájnstúdióként működik az ügynökségen belül. Emellett tavaly már húsz fős kontent-produkciós csapat dolgozott elsősorban külföldi ügyfeleknek, és Kötcsei elmondása szerint emiatt az árbevétel  közel negyede már külföldről érkezett az ügynökséghez. Az ügynökségnél továbbá négy stratéga dolgozik már, illetve az adatok elemzésére és rendezésére felvettek egy fizikust. Az ügynökség árbevétele 2014-ben 20 százalékkal nőtt.

Az Isobar Budapest emellett az utánpótlás és a reklámos élet egyik fő szervezőjévé vált, nem kis részben Jedlicska Mártonnak köszönhetően. Az ügynökségnél bevezettek egy gyakornoki programot, emellett tavaly a Portfolio Nightban és a KrU-ban ismét katalizátorok voltak, továbbá tavaly is megrendezték az Agency Kick Off focibajnokságot és szponzorálták a Cannes Lion estet. 

 

Bátorfy Attila

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés