hirdetés
hirdetés
hirdetés

Már várják a témákat a Médiaunió 2011-re

Alig kezdődött el a Médiaunió 2010-es kampánya, a kuratórium máris kiírta a jövő évi pályázatot. Az október 10-ig beküldendő jelölések közül az öttagú kuratórium választ témát.

hirdetés

Még csak két hete kezdődött el a Médiaunió 2010-es kampánya, a fogyatékkal élő emberek társadalmi megbecsüléséért indított Kerülj közelebb! kampány, a kuratórium máris meghirdette a jövő évi kampány témapályázatát.

 

A bárki által beküldhető témajelöléseket október 10-ig várja a Médiaunió kuratóriuma a kezdeményezés honlapján, amelyek közül az öttagú kuratórium választja majd ki a 2011-es év témáját. A kuratórium tagjai: Schmidt Mária történész, Hankiss Elemér társadalomtudós, Rudolf Péter színművész, Novák Péter médiaszemélyiség és Somody Imre üzletember.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés