hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketingesek, pr-esek! Fussatok velünk!

A Kreatív indul a Night Run powered by Vodafone 4G futóversenyen. Az "ügyfelek" csapatba megbízói oldalon dolgozó marketingeseket, pr-eseket keresünk. 

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Múlt héten írtuk meg, hogy a Kreatív együttműködést kötött a Night Run powered by Vodafone 4G futóverseny szervezőivel, egy egészen speciális miniverseny megrendezésére.

Három csapatot szervezünk, mindegyikben három szakember indulhat. Mindhárom csapat a 12 km-es távon indul (figyelem: nem váltófutásról van szó, minden futónak teljesítenie kell ezt a távot, vagy amennyit bír belőle). Az lesz a nyertes csapat, amelyikben a három futó összteljesítménye a legjobb.

Eddig 4 ügynökségi és 2 médiás szakember jelentkezett, ezért most elsősorban azok jelentkezését várjuk, akik a megbízói oldalon dolgoznak, azaz vagy marketingesek, vagy pr-esek, vagy valamilyen módon kapcsolódnak a kommunikációs területhez és persze szeretnek futni.

A futóverseny plakátja

Hogyan kell jelentkezni?

Írjon egy emailt a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre FUTÁS tárggyal! Az alábbi információk szerepeljenek a mailben:

1. Név, életkor

2. Portréfotó

3. Melyik csapatban szeretne indulni? (ügynökség/ügyfél/média)

4. Hol dolgozik? Milyen pozícióban?

5. Mióta fut? Mennyit szokott futni hetente? 

Amennyiben egy-egy csapatba 3-nál többen jelentkeznek - és erre számítunk - a végső csapattagokról közönségszavazással döntünk.

 

A verseny időpontja: 2015. július 11. szombat 21.00

A rajt helyszíne: Várkert Bazár

Minden további információ a versenyről elérhető itt >>>

Nézzék meg itt, milyen volt a futás tavaly! 

 

A Kreatív szakmai különversenyét a Night Run szervezői támogatják! 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés