hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marquard Media - design-díjakat osztott

A Marquard Media gondozásában megjelenő DesignRoom magazin kiosztotta az első Design Award díjakat. A két csomagolásdesign kategóriában a Zwack és a Heineken nyert.
hirdetés
Az immár harmadik éve megjelenő DesignRoom magazin a Design Awardot azzal a hagyományteremtő céllal indította el, hogy elismerje azokat a termékeket, melyek megjelenésében vagy kommunikációjában a design, mint hozzáadott érték jelenik meg.

Az első Design Awardon a szórakoztató elektronika kategória első helyezettje a Samsung lett, amely az YP-P2 mp3-lejátszóval nyert. A háztartási készülék kategória győztese a Whirlpool, amely az Emotion termékkel győzte meg a zsűrit. A kiskészülékek versenyén a Philips szerezte meg az első helyezést a HD5730 Full Automatic Espresso kávéfőzővel. A mobilkommunikáció kategória legjobbja a Samsung Giorgio Armani luxusmobil, míg az autó kategória nyertese a Fiat 500-as modell lett.

A zsűri döntése szerint a legjobb női parfümdesignért a La Prairie-silver Rain eau de parfum-nek járt a díj, a férfi parfümdesign-versenyt pedig Giorgio Armani Attitude parfümje nyerte.

A csomagolás- és palackdesign kategória első helyezettje a Heineken Futur Alupack termék lett, míg a csomagolás dobozos italok kategória győzteseként a Zwack kapott díjat a Nemes Pálinka Mini kollekciójáért.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés