hirdetés
hirdetés

„Nincs külön online és offline, hanem az egy márka, egy csapat elvét követjük”

2019-07-18

Joy-napok. Rettegéssel vegyes csodálat övezi ezt a szót, hiszen a konkurens Glamourral együtt egy olyan vásárlási lázt indítottak el az országban, amelyre túlzás nélkül nem nagyon volt példa korábban Magyarországon. A fiatal nőknek szóló magazin tartalmában is erősen koncentrál a szépség- és divatipar aktualitásaira, a külső szemlélőnek pedig úgy tűnik, mintha a szórakoztató cikkek egy végeérhetetlen termékbemutató szüneteibe lennének iktatva. A hozzá kapcsolt kuponos őrület tehát a Joy természetes márkakiterjesztése, hiszen illeszkedik az arculatához, miközben abban a hónapban az éves átlaghoz képest 10-szer annyi lapot adnak el belőle. A példát azért hoztuk fel, mert éppen azt vizsgáljuk kiadói körképünkben, hogy miként távolodnak el a hagyományos lapkiadói tevékenységtől a hazai kiadók – jelen esetben a Marquard Media.

hirdetés
hirdetés