hirdetés
hirdetés
hirdetés

Martin József Péter a vasárnapi Népszabadság élén

A Figyelő eddigi főszerkesztője, Martin József Péter irányítja majd a Népszabadság 2009-ben induló vasárnapi kiadását, amellyel új rétegeket szólítana meg a lap. A Figyelőnél egyelőre keresik a vezető utódját.
hirdetés

Martin József Péter lesz a Népszabadság jövőre induló vasárnapi kiadásának főszerkesztője. A Kreatív Online úgy tudja, a kinevezés sorsa meghívásos pályázaton dőlt el.

Az eddig a Figyelő főszerkesztőjeként dolgozó szakember az év végéig irányítja a gazdasági hetilapot, és 2009. január 1-jétől csatlakozik a Népszabadsághoz. A Figyelőt kiadó Sanoma Budapest egyelőre keresi Martin József Péter utódját – amennyiben az év végéig nem találják meg, a lap irányítását átmenetileg Simon Ernő főszerkesztő-helyettes veszi át.

Mint arról a Kreatív Online-on többször beszámoltunk, a vasárnapi kiadás elindítása régóta napirenden van a Népszabadságnál. A Kreatív magazin korábban úgy értesült, a már kész tervekkel rendelkező lap idáig elsősorban a tulajdonosok közötti konfliktus miatt nem indulhatott el.

A koncepció szerint a vasárnapi kiadás a Népszabadság márka újrapozicionálását, fiatalítását segítheti majd: német mintára készülő, a hét eseményeit hosszabb, képekkel gazdagon illusztrált cikkekben elemző kiadvány lesz, amelyet külön szerkesztőség készít majd. Kovács Tibor, a Népszabadság Zrt. elnök-vezérigazgatója a Kreatív magazinnak szeptemberben azt mondta: a végső koncepciót az akkor októberre megtalálni szándékozott főszerkesztő és csapata alakítja majd ki.

A Népszabadság közleménye most úgy fogalmaz, a lap „eddigi olvasótáborán túl, szélesebb célcsoportot kíván majd megszólítani. A lap indításánál a kiadó modellként tekint a nyugat-európai minőségi lapok vasárnapi kiadására, amikor is az új kiadvány nem a hetedik lapszám, hanem egy önálló, független orgánumként pozícionálja magát a piacon."
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés