hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mátrix Újratöltve - reklámok középpontjában

A Mátrix Újratöltve című film amerikai premierjével párhuzamosan több a filmre alapuló reklámkampány is elindul.
hirdetés
A filmben szereplő luxusautót a General Motors Corp. gyártja, és ennek kapcsán a cég Cadillac-hirdetéseit a legnagyobb amerikai napilapok teszik közzé. A Mátrix második részében főszerepet kapó Samsung termékek népszerűsítésére világméretű reklámkampány indult.

Főszponzorként a társaság exkluzív jogot kapott filmbetétek használatára, és az Adage információi szerint 100 millió dollárt költ hirdetésekre és nyereményjátékokra. Magyarországon május 5-től futnak az RTL Klubon, a tv2-ön, a mozikban, a sajtóban, valamint óriásplakátokon a filmre épülő reklámanyagok. A cég hirdetéseit globálisan a Foote, Cone & Belding (FCB) készíti, a médiafeladatokat az Initiative Media látja el. Magyarországon a nemzetközi stratégiához hasonlóan az ATL-kampány május 22-től egy promócióval is kiegészül.

A Mátrix Újratöltve szponzoraként szintén a filmhez kapcsolódó reklámkampányt indított a Heineken. A Publicis gondozásában elkészült reklámszpotok a mozikban futnak május 8-tól. Tavasszal a Soproni Ászok népszerűsítésére szintén a Mátrix elemeit használó televíziós reklámkampányt kezdett a Brau Union Hungária is.

Arról nem kaptunk információt, hogy a Warner Bros. tett-e lépéseket a TBWA gondozásában készült Soproni Ászok szpotok miatt. A Mátrix második részének reklámkampánya május 17-én televíziós kampánnyal indul, majd rádióbeharangozókkal egészül ki. A hirdetéseket az InterCom házon belül készítette, a médiafeladatokat az Initiative Media látta el.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés