hirdetés
hirdetés

MÁV - mutyi a pr-tenderen?

2008-03-14
A Magyar Államvasutak (MÁV) az idei pr-tevékenysége központjába a vállalati társadalmi felelősségvállalást (csr) állította, azonban az első eredmény egy zűrös pályáztatás, a többi meg csak hosszú távon várható – írja a Kreatív márciusi száma. A lap szerint a társaság rekordgyorsasággal döntött a hét és félmillió forintos pályázatról, ráadásul a megbízásért induló négy ügynökség közül kettőnek nem volt referenciája a feladatokra. A tendert megtámadta a 35 milliós ajánlatot benyújtó B&P CSR Management, mert a kiírók nem jelölték meg a közbeszerzés értékhatárát. A fellebbező cég vezetője szerint egyszerű mutyiról van szó, amit súlyosbít, hogy mindez pont társadalmi felelősségvállalás témájában kiírt pályázatnál történik.
hirdetés
hirdetés