hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mazda - szórakoztató marketing

A japán fiatal vásárlók megnyeréséhez manapság nem elég egy menő autóreklám, a Mazda szerit többet kell nyújtani.
hirdetés

Mazda - szórakoztató marketing

[2000.08.25. 13:00]

A japán fiatal vásárlók megnyeréséhez manapság nem elég egy menő autóreklám, a Mazda szerit többet kell nyújtani.

Ezért újfajta, általa "entertainment marketing"-nek nevezett stratégiát alkalmaz a cég. A Tribute brand nemcsak az autót fémjelzi, hanem CD-ket és ruhákat is piacra dobnak ezzel a márkajelzéssel. Az autógyár megegyezett a Sony Music Entertainmenttel, ezért a brand felkerül néhány japán popzenész CD-jére, Takeo Kikuchi divattervező pedig külön "Tributelink" kollekciót készített a Mazda számára.
(Forrás: Media Central)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés