hirdetés
hirdetés

McCann - a BBJ-nél továbbra is a legjobb

2005-01-03
A Budapest Business Journal (BBJ) angol nyelvű üzleti hetilap olvasói szerint idén is a McCann Erickson a legjobb magyar kommunikációs ügynökség.
A tavalyi évhez hasonlóan szavaztak a BBJ olvasói a BBJ Awards odaítéléséről, a 2003-as eredményt megismételve ugyanis 2004-ben is a McCann Erickson Budapest nyerte el a díjat a kommunikációs ügynökségeknek kiírt kategóriában. Az olvasók 13 ügynökséget neveztek meg, amelyből a McCann a szavazatok 25 százalékát szerezte meg.

Az elismerést a legjobb üzleti szolgáltatásokat nyújtó vállalatok kapják. A kategóriák kiválasztásánál a lap azokat a szolgáltatásokat vette figyelembe, amelyek a legtöbb vállalkozás számára nélkülözhetetlenek. A rangsoroláskor a legfontosabb kritérium a szolgáltatás színvonala volt. A díjat Kaszás György, a McCann vezető kreatív igazgatója vette át.

A BBJ Awardsot idén 12 kategóriában osztották ki. Az olvasók a legjobb vállalati bankra, kommunikációs ügynökségre, pénzügyi tanácsadóra, internetszolgáltatóra, brókercégre, légitársaságra, tőzsdei cégre, ötcsillagos szállodára, taxitársaságra, tréningcégre, állásközvetítő cégre és az év legjobb piacra lépő vállalatára szavazhattak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés