hirdetés
hirdetés
hirdetés

McCann - a BBJ-nél továbbra is a legjobb

A Budapest Business Journal (BBJ) angol nyelvű üzleti hetilap olvasói szerint idén is a McCann Erickson a legjobb magyar kommunikációs ügynökség.
hirdetés
A tavalyi évhez hasonlóan szavaztak a BBJ olvasói a BBJ Awards odaítéléséről, a 2003-as eredményt megismételve ugyanis 2004-ben is a McCann Erickson Budapest nyerte el a díjat a kommunikációs ügynökségeknek kiírt kategóriában. Az olvasók 13 ügynökséget neveztek meg, amelyből a McCann a szavazatok 25 százalékát szerezte meg.

Az elismerést a legjobb üzleti szolgáltatásokat nyújtó vállalatok kapják. A kategóriák kiválasztásánál a lap azokat a szolgáltatásokat vette figyelembe, amelyek a legtöbb vállalkozás számára nélkülözhetetlenek. A rangsoroláskor a legfontosabb kritérium a szolgáltatás színvonala volt. A díjat Kaszás György, a McCann vezető kreatív igazgatója vette át.

A BBJ Awardsot idén 12 kategóriában osztották ki. Az olvasók a legjobb vállalati bankra, kommunikációs ügynökségre, pénzügyi tanácsadóra, internetszolgáltatóra, brókercégre, légitársaságra, tőzsdei cégre, ötcsillagos szállodára, taxitársaságra, tréningcégre, állásközvetítő cégre és az év legjobb piacra lépő vállalatára szavazhattak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés