hirdetés
hirdetés

McDonald's - bohóc helyett harmónia

2007-08-28
A Napi Gazdaság arról ír, hogy a McDonald’s felfrissíti arculatát Európában. A döntés hátterében az áll, hogy a gyorsétterem-lánc bővíteni akar célcsoportján, és az idősebb fogyasztókat is be akarják csábítani az éttermekbe. Arról egyelőre nem kaptunk információt, hogy Magyarországon mikor kezdik bevezetni az új arculatot.
A McDonald’s 828 millió dollárt költ az európai arculatváltásra. A Napi Gazdaság arról ír, hogy szakítanak a sárga-fehér műanyag belső terekkel, és a kifinomultság, illetve a harmónia jegyében egyedi tereket alakítanak majd ki. A vállalatnál 20 éve nem volt ilyen szintű átalakítás, amelyre most azért szánta el magát a cég, mert bővíteni akarnak a célcsoporton, és a főként gyerekekből, tinédzserekből álló tábor mellé az idősebb korosztályt képviselő fogyasztókat is be akarják csábítani az éttermekbe.

A változáshoz hozzá tartozik az is, hogy a meglévő menük mellett egészségesebb ételeket, valamint helyi specialitásokat is kínálnak az éttermek.

Európában már néhány étterem designt váltott, ezek egyébként 4,5 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolítottak, mint a hagyományosak.

A magyarországi McDonald’s illetékesét egyelőre nem értük el kérdéseinkkel, így azt még nem tudni, hogy az arculatváltásra a honi éttermekben mikor kerül sor.

Néhány budapesti étterem már tavaly átépült, de azt nem tudjuk, hogy ez az európai arculatváltás jegyében történt-e.
hirdetés
hirdetés