hirdetés
hirdetés
hirdetés

McDonald’s - a Noguchival is dolgozik

A McDonald’s az Avantgarde Group mellett áprilistól egy másik pr-ügynökséggel is együtt dolgozik. A Noguchi Porter Novelli referenciái alapján, tender nélkül nyerte el a megbízást, amely a gyorsétterem-lánc szponzorációs és életmód programjainak kommunikációjára vonatkozik.
hirdetés

Tájékoztatási feladatokkal bízta meg a McDonald’s a Noguchit. A cég nem írt ki tendert a feladatokra, hanem referenciái alapján kérte fel az ügynökséget. A McDonald’s állandó pr-ügynöksége, az Avantgarde Group, amely 2006. tavaszán tenderen nyerte el a megbízást, és a továbbiakban is dolgozik a hirdetőnek.

A Noguchi a gyorsétterem-lánc szponzorációs, illetve kiegyensúlyozott életmód programjait kommunikálja az év végéig tartó megbízás során. A vállalat támogatja például a labdarúgó EB játékos kísérő programját, a Kihívás Napját, a Pekingi Olimpiai Játékokat és a McDonald’s Gyermek Jégkorong Bajnokságot is. A kiegyensúlyozott életmód programon belül kiemelt téma az Irányadó Napi Beviteli Érték (INBÉ) bevezetése és a McDonald’s megújuló termékválasztéka.

A Noguchi a megbízás során Vadnai Ágnesnek, a McDonald’s kommunikációs vezetőjének jelent.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés