hirdetés
hirdetés

Média Hungary - A TV2 német piacra vinné a Jóban rosszban című sorozatot

2008-05-27
A TV2-nek nincs ugyan népes csatorna-családja, ez azonban nem jelent hátrányt a vetélytársakkal szemben - többek között ezt állította Várdy Zoltán, a Média Hungary konferencián. A TV2 vezérigazgatója a cég három évre szóló stratégiájáról is beszélt.
Várdy Zoltán a TV2 vezérigazgatója rövid előadásában azt vázolta, milyen stratégia alkalmazásával akarja megvalósítani kinevezésekor tett, most általa is merésznek nevezett kijelentését, miszerint három éven belül piacvezetővé válik majd a TV2. Ehhez szerinte három dolog szükséges: nemzetközi háttér, profi cégvezetés és állandó innováció. Ez utóbbival kapcsolatban a vezérigazgató elmondta, hogy a csatornához érkezett több új producernek az a feladata, hogy egyre több megvalósítható ötlettel álljanak elő. Amerikai példát említve elmondta, hogy a jellemzően kétszáz műsorötletből lesz egy olyan, amelyet egy szezonon keresztül tudnak sikeresen sugározni.

Tapasztalatai szerint ismét vagy még mindig jól teljesít a reality műfaj, ennek jele az is, hogy a Hal a tortán című magyar hírességeket felvonultató főzőműsoruk fel tudja venni a versenyt a konkurencia régóta futó szappanoperájával.

Várdy azt is elmondta, hogy a Jóban rosszban-című sorozatukból most készítenek néhány német nyelvű pilot adást, amelyet Németországban szeretnének terjeszteni. Ha sikeres lesz, akkor Die Klinik címen adásba is kerülhet majd a saját fejlesztésű sorozat a német csatornák valamelyikén.

Román Balázs

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés