hirdetés
hirdetés

Média Hungary - középpontban a digitalizáció

2006-05-11
A digitális robbanás jogi és üzleti kérdéseivel foglalkozik a Média Hungary idei konferenciája.

A Média Hungary 2006 konferenciát május 23-24. között rendezik meg Tihanyban. A digitális médiára való áttérés kérdésköreit reklám-, pr- és médiaügynökségek szakemberei, közvélemény-kutatók, kommunikációs szakemberek, állami szereplők, médiapolitikusok közösen elemzik. A digitális műsorszórás további szabályozási és felügyeleti problémákat vet fel, ezért a konferencia szervezői meghívták az angol médiafelügyeleti szerv, az OFCOM képviselőjét, Monika Arinot is, aki esettanulmányok bemutatásával osztja meg tapasztalatait a hallgatósággal.

Az angol közszolgálat átalakításának stratégiai kérdéseivel, tanulságaival, valamint a közszolgálati médiumok reklámmentessé tételével foglalkozik Dajka Béla és Charles Fletcher, a Caledonia Media Ltd igazgatójának vitája.
Külön szekciókban lesz szó az új rádiós platformokról és formátumokról, a digitális üzleti modellekről, a média és a politika viszonyáról, a reklámértékesítések átalakulásáról, a médiaszabályozás aktuális kihívásairól, az igazságszolgáltatás és a média kapcsolatáról.

A tanácskozáson szó lesz a médiatörvényről és más, a médiumokat érintő jogi szabályozóról, a hír- és egyéb műsorok készítéséről a gyorsan változó digitális világban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés