hirdetés
hirdetés

Média Hungary - mi lesz a digitalizáció után?

2007-04-19
Néhány éven belül a digitalizáció elterjedése új helyzetet és lehetőségeket teremt, amelyek társadalmi és politikai változásokat generálhatnak - többek között erről lesz szó idén a Média Hungary-n, ahol kereskedelmi és közszolgálati médiumok képviselői, állami szereplők, médiapolitikusok és nemzetközi szaktekintélyek elemzik a digitális médiára való áttérés kérdésköreit.
Az idei Média Hungary - amely május 15.-én és 16.-án lesz Tihanyban - a „Minek nevezzelek?!” mottót kapta. A két napos konferencia a digitális médiára való áttérés kérdésköreivel foglalkozik, szó lesz a médiaszabályozásról, a televíziók terjeszkedéséről, a reklámtorta átalakulásáról, a hirdetői stratégiákról, valamint a tévék brandépítéséről és a műsorértékesítéséről. A résztvevők megvitathatják a gazdasági és politikai erők a sajtóban való szabályozó szerepét, illetve azt, hogy van-e jövője a rádiózásnak.

A konferencián a digitális átállás már meglévő gyakorlati tapasztalatait a BBC Web 2.0 munkatársa Tom Loosemore osztja meg az egybegyűltekkel, míg Google európai igazgatója, Nikesh Arora a médiatechnológia tömegtermékké válásának a hagyományos médiabirodalmakra gyakorolt hatásait elemzi. A konferencia mottójaként szereplő kérdésre három médiatanácsadó, Mike Haas, Christopf Pöschl és Wolfram Tech ad választ hármas futurológiai előadásukban, amelyben a jövő médiaüzemeit mutatják be. Mark Pesce amerikai médiafuturológus pedig többek között arról beszél majd, hogy a digitalizáció miatt hogyan változnak a hagyományos médiahatalmak.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés