hirdetés
hirdetés
hirdetés

Média Hungary – idén a pénzről szól

„A pénz és ami mögötte van” mottót viseli az idei Média Hungary Konferencia.
hirdetés
Az immár hetedik alkalommal meghirdetett elektronikus médiumok szakmai tanácskozása május 14-e és 16-a között lesz a Club Tihany Hotel- és Konferencia Központban.

A konferencián a televízió és rádiótársaságok döntéshozói, a szakmai szervezetek képviselői, a reklám-, pr- és médiaügynökségek szakemberei, illetve a multinacionális nagyvállalatok és intézmények kommunikációs szakemberei vesznek részt. Az idei Média Hungary konferencián a jelenlevők a gazdaság és a választási kampány témákban hallhatnak véleményeket. A rendezvényen szó lesz a média szerepéről a választási kampány alatt, a kampányok reklámbevételéről.

A résztvevők értékelik a választási vitaműsorokat, illetve kitérnek a közvélemény-kutatók eredményeire is. A kétnapos rendezvényen a jelenlevők megvitatják a lobbi státuszát a médiavilágban, és több előadás szól majd a médiagazdaságról, a média és reklámgazdaság kapcsolatáról és a szponzorációról. A rendezvényen többek között az Országos Rádió- és Televízió Testület (ORTT) szakemberei ismertetik a testület terveit. Az esemény részletes programjairól a www.mediahungaria.hu oldalon olvashatnak az érdeklődők.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés