hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiásabb nevet akar az Econet

Rendkívüli közgyűlést hívott össze február 28-ára a tőzsdén is jegyzett Econet azzal a céllal, hogy módosítsa a cég nevét, és százról ezer forintra növelje részvényei névértékét.

hirdetés

"Indokolt a társaság cégnevének módosítása, mert a vezérszónak (jelenleg: econet.hu) is célszerű volna kifejeznie az alapvetően média-fókuszú tevékenységet" - áll abban a meghívóban, amelyet az Econet múlt héten tett közzé a Budapesti Értéktőzsde honlapján. A február 28-ai rendkívüli közgyűlést azért hívja össze a Balázs Csaba vezette igazgatóság, hogy határozzanak a cégnév módosításáról, amelyre egyelőre nem született konkrét javaslat.

A közgyűlés másik napirendi pontja a cég részvényei névértékének tízszeresére, azaz a jelenlegi százról ezer forintra emelése. A változtatás szükségességét azzal magyarázzák, hogy "a jelenlegi, száz forint névértékű részvények kevésbé rugalmasan képesek az általános piaci tendenciák, például a BUX vagy BUMIX index változásainak lekövetésére". A meghívóban szereplő indoklás szerint a tervezett lépést alátámaszthatja az is, hogy az intézményi befektetők között megnőtt a professzionális pénzügyi intézményi befektetői kör súlya (a teljes alaptőkére vetítve összességében mintegy 10-15 százaléknyival), a társaság célja pedig, hogy a részvényeit - mint a média szektort a Budapesti Értéktőzsdén egyedül képviselő instrumentumot - a hazai és külföldi intézményi befektetői kör számára is vonzóvá tegye. "Ebből a szempontból is fontos, hogy a részvény a piaci folyamatokra nagyobb érzékenységgel legyen képes reagálni" - írják.

Az Econet néhány hete, január 4-én jegyeztette be új, EGM Card nevű cégét, amelyet azért alapítottak, hogy fiataloknak nyújtson fizetőskártyás szolgáltatást.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés