hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiatender a Budapesti Fesztiválközpontnál

Tárgyalásos tendert írt ki a Budapesti Fesztiválközpont last minute reklámanyagok elhelyezésére. Keretösszeget nem állapítottak meg előre.

hirdetés

Hatszázötven citylightot, ötszáz óriásplakátot és hatszáz Matáv telefonfülke-hirdetést kell elhelyeznie annak, aki megnyeri a Budapesti Fesztiválközpont tárgyalásos médiatenderét. 

A plakátokat Budapesten kívül Pécsett, Szegeden, Győrben, Kecskeméten, Szentendrén, Tatabányán, Székesfehérváron, Gödöllőn, Egerben és Veszprémben kell majd elhelyezni. 

A kiíró keretösszeget nem adott meg, a pályázatok bírálata során a vállalkozási díj 70 százalékban, a Budapest belvárosában elhelyezendő hirdetések száma pedig 25 százalékban számít majd.

Az eljárás nyílt, minden olyan vállalkozás indulhat, amely az előző két évben rendelkezik legalább egy darab, minimum nettó húszmillió forint értékű referenciával.

Az ajánlattételi határidő augusztus 30-a, a 12 hónapos megbízás eredményeit várhatóan szeptember 8-án hirdetik ki.

 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés