hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiaügynökséget választott az ITD

Év végéig szóló szerződést írt alá az ITD Hungary a médiatenderén nyertes céggel. Bruttó 100 millió forintos megbízás kelt el.
hirdetés

A PGM Hungary nyerte a befektetési és kereskedelemfejlesztési ügynökség az ITD Hungary eljárást, amit kommunikációs tevékenységének bel- és külföldi médiatervezési és foglalási feladataira hirdetett meg.

A március 16-án aláírt több mint kétharmad részben közösségi forrásból finanszírozott, bruttó százmillió forintos szerződés 2010 év végéig szól.

A kiírás szerint a pályázók médiatervezésre és foglalásra, elemzésre, utóértékelésre és archívumkészítésre valamint rendelkezésre állásra tettek ajánlatot. A bírálat során az ügynökségi jutalék mértékét, a kiíró által megadott médiumokban elérhető összevont kedvezmények átlagát százalékban, valamint két mintafeladat kidolgozottságát  vizsgálták, és szoros versenyben választották ki a három pályázó közül a legjobbat. A versenyben alulmaradt ügynökségek nevét nem hozták nyilvánosságra.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés