Médiaunió - az Acg.Hey és a Y&R a döntőben
2008-11-17
A Médiaunió 2009-es, Rajtad is múlik! szlogenű hatmilliárdos tenderén az Acg.Hey és a Y&R folytathatja a megmértettetést. A zsűri egyik pályázatot sem tartotta kiemelkedőnek.
A Médiaunió október közepén kiírt tenderen hét ügynökség indult, melyek közül a Geszti Péter, Gerendai Károly, Pusztay András (Magyar Televízió műsorigazgató), Halász Gyula (ADCH elnök), Szénássy Alex (Laboratory Ideas) és Tordai Péter (Leo Burnett) összetételű zsűri az Acg.Hey és a Young & Rubicam pályázatát ítélte legjobbnak.
A hét pályamű közül a zsűri egyiket sem találta kiemelkedőnek, így a két legjobbnak gondolt elképzelést szállító ügynökséggel a jövő héten további tárgyalásokat folytatnak, és felkérik őket a munka továbbgondolására, kapacitásaik felmérésére.
Az idén első alkalommal kiírt Médiaunió kampány témája az egészségmegőrzésben és a megelőzésben kulcsfontosságú szerepet játszó egyéni felelősségvállalás lesz, amit 725 téma-jelölés közül választott ki a Médiaunió kuratóriuma. A győztes kampány összesen hatmilliárd forint értékű médiafelületen fut majd.