hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiaunió - az Acg.Hey és a Y&R a döntőben

A Médiaunió 2009-es, Rajtad is múlik! szlogenű hatmilliárdos tenderén az Acg.Hey és a Y&R folytathatja a megmértettetést. A zsűri egyik pályázatot sem tartotta kiemelkedőnek.
hirdetés

A Médiaunió október közepén kiírt tenderen hét ügynökség indult, melyek közül a Geszti Péter, Gerendai Károly, Pusztay András (Magyar Televízió műsorigazgató), Halász Gyula (ADCH elnök), Szénássy Alex (Laboratory Ideas) és Tordai Péter (Leo Burnett) összetételű zsűri az Acg.Hey és a Young & Rubicam pályázatát ítélte legjobbnak.

A hét pályamű közül a zsűri egyiket sem találta kiemelkedőnek, így a két legjobbnak gondolt elképzelést szállító ügynökséggel a jövő héten további tárgyalásokat folytatnak, és felkérik őket a munka továbbgondolására, kapacitásaik felmérésére.

Az idén első alkalommal kiírt Médiaunió kampány témája az egészségmegőrzésben és a megelőzésben kulcsfontosságú szerepet játszó egyéni felelősségvállalás lesz, amit 725 téma-jelölés közül választott ki a Médiaunió kuratóriuma. A győztes kampány összesen hatmilliárd forint értékű médiafelületen fut majd.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés