hirdetés
hirdetés

Médiavásárlót választott a Thália Színház

2010-10-12
Hárman indultak a Thália Színház médiatenderén. Az eredetileg becsült 13 millió forintos keretösszegnél öttmillióval többe fog kerülni a reklámok kihelyezése.


Hárman indultak a Thália Színház médiatenderén. Az eredetileg becsült 13 millió forintos keretösszegnél öttmillióval többe fog kerülni a reklámok kihelyezése.

Tárgyalásos eljárás útján választott médiavásárlót a Thália Színház a reklámanyagai kihelyezésére. A médiavásárlási feladatok értékét eredetileg 13 millió forintra becsülte a kulturális intézmény, végül ötmillió forinttal több került be a szerződésbe.

A tenderen hárman indultak, a BBO Outdoor Agency, az Aroer és az Inter Media Group hármasa közül végül az utóbbi nyújtotta be a legelőnyösebbnek tartott ajánlatot.

hirdetés
hirdetés