hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiavásárlót választott a Thália Színház

Hárman indultak a Thália Színház médiatenderén. Az eredetileg becsült 13 millió forintos keretösszegnél öttmillióval többe fog kerülni a reklámok kihelyezése.


Hárman indultak a Thália Színház médiatenderén. Az eredetileg becsült 13 millió forintos keretösszegnél öttmillióval többe fog kerülni a reklámok kihelyezése.

hirdetés

Tárgyalásos eljárás útján választott médiavásárlót a Thália Színház a reklámanyagai kihelyezésére. A médiavásárlási feladatok értékét eredetileg 13 millió forintra becsülte a kulturális intézmény, végül ötmillió forinttal több került be a szerződésbe.

A tenderen hárman indultak, a BBO Outdoor Agency, az Aroer és az Inter Media Group hármasa közül végül az utóbbi nyújtotta be a legelőnyösebbnek tartott ajánlatot.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés