hirdetés
hirdetés
hirdetés

Medico Uno - tényként közölt bizonytalant

Tudományosan megalapozatlan állításokat közölt a Humana csecsemőtápszerek reklámjaiban a Medico Uno, ezért a forgalmazóra a GVH 10 millió forint büntetést szabott ki.
hirdetés
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a fogyasztók megtévesztésének gyanúja miatt indított eljárást a Medico Uno Gyógyszerkereskedelmi Rt. ellen, amely a Humana 2 és Humana 3 elnevezésű csecsemőtápszerek kizárólagos magyarországi forgalmazója.

A társaság a csecsemőtápszerek csomagolásán, a Humana 2 termékjelzésein, valamint a terméket népszerűsítő hirdetéseken azt állította, hogy a tápszerek prebiotikus rostokat tartalmaznak. A hirdetések legfőbb célja annak tudatosítása volt, hogy a tápszerekben megtalálható prebiotikumnak - számos egyéb kedvező tulajdonsága mellett - olyan kedvező hatásai vannak, amelyek erősítik a szervezet immunrendszerét. Mindezt a társaság tényként közölte, holott az összetevő pozitív hatása tudományosan nem bizonyított. A versenytanács szerint ráadásul a tényként feltüntetett pozitív hatásokat a fogyasztók nem is tudják ellenőrizni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés