hirdetés
hirdetés
Tudósítás Cannes-ból

Még egy Leo Burnettes shortlist-hely

2008-06-17
A djuice-nak készített SMS Bandi site is bekerült a Cannes Lions reklámfesztivál rövidlistájára cyber kategóriában, és ez a munka közben csendben az Art Directors Club Europe (ADCE) versenyén is ezüstöt ért. Az ügynökség már hétvégén cannes-i shortlistre ítélt Secret Jewel promo munkája és az Ogilvy matchboxos outdoorjai viszont nem kaptak díjat.
Cyber kategóriában shortlistre került Cannes-ban a Leo Burnett djuice-os SMS Bandi kampánya, de hogy oroszlán is jár-e majd érte, az csak szerdán este derül ki. A kategóriába nevezett másik magyar munka, a Young & Rubicam (Y&R) Kotányi alkotása nem jutott fel a rövidlistára.

Hétfőre az is kiderült, hogy a Leo Burnett hétvégén a promo kategória rövidlistájára szavazott munkája, a Procter & Gamble dezodormárkájának készült Secret Jewel kampány nem kapott díjat. Ezen kívül az outdoor kategóriában bejutott három Ogilvy-s munka sem jutott a shortlistnél feljebb. A cyber kategória díjait szerdán este adják át.

A cannes-i fesztivál idején hozták nyilvánosságra azt, hogy az SMS Bandi egy újabb elismerést is begyűjtött a Leo Burnett Budapestnek: az ADCE versenyén a napokban ezüst oklevéllel díjazták.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés