hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még több ügynökség dolgozik a Reklámvilágban

Októbertől a Próbakő mellett a Mediaedge:cia készíti a Radiocafé 98.6 kommunikációs műsorát, a Reklámvilágot.
hirdetés

A Próbakő által elindított kreatív/reklám témákat feldolgozó, hetente jelentkező műsort eddig Gosztonyi Csaba és R. Nagy András vezette. Október 9-től azonban minden második héten, a Mediaedge:cia szerkesztésében, az ügynökség két kollégáját hallhatja majd a közönség. Jobbágy Tamás és Pajor Attila a reklámszakma média vonatkozású aktuális témáit, híreit fogja körbejárni. A Mediaedge:cia közleménye szerint a média világát tágabban értelmezik majd, így nem csak a reklámszakma, hanem a médiát fogyasztók szemszögéből is próbálnak egy-egy témát, „bevállalósan, akár bulvárosan is feldolgozni”.

A Mediaedge:cia nemcsak rádióműsorokban működik közre, az M1-en futó Kultúrház című műsort is az ügynökség gyártja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés